KONTAKTY

LENOVOSHOP
tel: +421 911 823 611
tel: +421 905 792 014
mail: shop@lenovoshop.sk

Servis a podpora
Servis produktov LENOVO

 

 

Každé u nás zakúpené zariadenie v prípade reklamácie je nutné nahlásiť pred posielaním:

shop@lenovoshop.sk

+421 905 792 014

+421 911 823 611

 


Výrobky so značkou IDEA (IdeaPad, IdeaCentre) Tel. č.: 0850-232-406

IDEA - B, C, E, G, H, K, N, Q, V, Y Série

Záručný a mimozáručný servis pre výrobky so značkou Idea od spoločnosti Lenovo sa realizuje cez poštové pobočky. Po zavolaní na call centrum obdržíte elektronickú verziu poštovej poukážky, ktorá vás oprávňuje bezplatne zaslať zariadenie do servisného strediska a späť k Vám. Servis je bezplatný v prípade záručnej opravy. Ak chcete požiadať o záručný servis výrobku značky Idea, kontaktujte našu linku na telefónnom čísle uvedenom nižšie. Samozrejme, zariadenie môžete odniesť aj k vášmu predajcovi, ktorý zabezpečí záručný servis za vás.

Výrobky so značkou THINK (ThinkPad, ThinkPad Tablet, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkServer, ThinkVision)

Tel: 0850-232-406, PO-PIA 9:00-18:00

Servis typu Customer Carry in a záručný servis u zákazníka (typ on-site) pre výrobky so značkou Think poskytuje reťazec autorizovaných servisných partnerov, kam môžete priniesť zariadenie na opravu. Samozrejme, zariadenie môžete odniesť aj k vášmu predajcovi, ktorý zabezpečí záručný servis za vás.

Lenovo smartfóny

Záručný servis pre Lenovo smartfóny realizuje spoločnosť Arvato Bertelsmann. Ohľadom akýchkoľvek otázok ku stavu servisnej požiadavky alebo na zadanie novej servisnej požiadavky kontaktujte zákaznícku linku, ktorá je dostupná na e-mailovej adrese info.cz@bertelsmann.de alebo na telefónnom čísle 0850-232-406.

Vaše zariadenie môžte tiež odniesť ku Vášmu predajcovi, ktorý záručnú servisnú požiadavku vybaví za Vás.

 

 

 


Na u nás zakúpené zariadenia získate bezplatnú technickú podporu počas trvania základnej záruky.


Potrebujem poradiť
e-mail: *
meno: *
Telefónny kontakt: *
Typ produktu:
Zadajte číslo produktu, (MTM alebo PNo.): *
Dátum nákupu produktu: * img
Popis závady / problému: *
Opíšte obrázok: *
 
Pozáručný servis

Pozáručný servis produktov LENOVO riešime po dohode so zákazníkom a nacenení náhradných dielov. Ponúkame Vám náhradný notebook po dobu servisného prípadu Vášho stroja */rieši sa individuálne - môže sa vyžadovať finančná zábezpeka/

 

NGM1N2E3O