Rozšírenie záruky

Lenovo rozšírenie záruky

Záruka a typy záruk

Podľa Občianskeho zákonníka získavajú zákazníci na všetky zakúpené produkty 2-ročnú záruku.

Záručná doba na všetky batérie, stylusy a elektronické perá Lenovo je obmedzená na 12 mesiacov, ak nie je uvedené inak. To znamená, že spoločnosť Lenovo poskytne bezplatný záručný servis pre batérie, stylusy a elektronické perá počas záručnej doby v trvaní 12 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na pokles kapacity batérie, ale len na chyby materiálu.

Ak si zariadenie zakúpi právnická osoba, záruka nie je definovaná zákonom a záručná doba od zmluvne dohodnutého záručného servisu.

Maximálna dĺžka záručnej opravy zo zákona je 30 dní. Priemerná dĺžka servisu poskytovaná spoločnosťou Lenovo je však výrazne kratšia (zvyčajne 5 dní pre výrobky so značkou Idea, 2 až 5 dní pre výrobky so značkou Think).

O možnostiach predĺženia záruky nás neváhajte kontaktovať

Registrovanie predĺženia záruk tu

Doplnkové služby

Ochrana pred náhodným poškodením

Dodatočná ochrana pokrývajúca bežné nehody mimo záruky systému, ako napríklad poškodenie spôsobené náhodnými kvapkami, rozliatím, elektrickým prúdom.

Udržujte svoj disk

Ak nesú jednotky dáta a údaje citlivé na bezpečnosť alebo majú špeciálne požiadavky na zodpovednosť, majte disky na bezpečnom mieste.

 

Medzinárodné pokrytie

Ak cestujete mimo svoju domovskú krajinu, rozšírte svoje pokrytie na príslušné voliteľné služby vrátane záruky na zapečatené batérie, zanechať disk a ochranu pred náhodným poškodením.

Čo je záruka na zapečatenú batériu? (Sealed Battery)

Používatelia keď potrebujú úplnú ochranu svojho notebooku vrátane batérie. Všetky notebooky Lenovo sa dodávajú s 1-ročnou zárukou na batériu ako súčasť základnej záruky zariadenia. Na predĺženie záruky na batérie až na 4 roky si však používateľ musí zakúpiť záručný servis na zapečatenú batériu Lenovo. Táto služba zaručuje jednorazovú výmenu, ak batéria zlyhá po prvom roku nespĺňania výkonnostných štandardov po 2–4 rokoch používania.

 

Ak máte produkt uvedený nižšie

 

Ak vlastníte zariadenie radu Think so službou Premier Support, obráťte sa prosím na našu podporu, ktorá je k dispozícii 24/7.  Naši skúsení odborníci vám radi poradia, a pokiaľ to nepôjde inak, pošleme k vám technika, ktorý na mieste problém odstráni.

Premier Support    Tel: +421 800 171 587

 
 

Záručný aj pozáručný servis pre produkty Lenovo Think zaisťuje sieť autorizovaných servisných partnerov. V prípade otázok ohľadom hardvéru prosím kontaktujte najbližšie servisné stredisko v zozname . Kontaktujte telefonickú podporu Lenovo

 
 

Ak vlastníte zariadenie so zárukou Lenovo Premium Care, môžete sa obrátiť na špecialistov spoločnosti Lenovo, ktorí vám pomôžu vyriešiť problém. Pokiaľ to nepôjde inak, pošleme k vám domov technika, ktorý problém na mieste opraví.

Premium Care    Tel: +421 800 156 629 / +421 268 622 728

 
 

Záručný servis pre produkty Lenovo je realizovaný cez kuriérsku službu - zariadenia budú dopravené do servisného strediska a po oprave doručené späť k vám úplne zadarmo. Pre nahlásenie servisnej požiadavky kontaktujte našu zákaznícku linku. Poskytovateľom služby je van Eupen Repair Slovak s.r.o.

https://pcsupport.lenovo.com/cz/cs/supportphonelist    Email: support_Sk@lenovo.com    Tel: +421 26 86 222 02

 
 

Záručný aj pozáručný servis pre tablety Lenovo zaisťuje spoločnosť van Eupen Repair Czech s.r.o. Pre zvoz zariadenia na reklamáciu kontaktujte servis na uvedenom telefónnom čísle, v prípade otázok píšte na e-mail.

https://pcsupport.lenovo.com/cz/cs/supportphonelist    Email: support_Sk@lenovo.com    Tel: +421 26 86 222 02

 
 

Záruka pre monitory Lenovo je realizovaná prostredníctvom služby výmeny za iný funkčný kus. Po prijatí servisnej požiadavky si servis vyzdvihne starý monitor prostredníctvom kuriérskej služby a po kontrole vám pošle iný funkčný kus.

https://pcsupport.lenovo.com/cz/cs/supportphonelist    Email: support_sk@lenovo.com    Tel: +421 26 86 222 02

 
 

Požiadavku na servis zakúpeného príslušenstva Lenovo s vami vyrieši váš predajca. Ak chcete reklamovať príslušenstvo, ktoré bolo súčasťou zakúpeného produktu Lenovo, postupujte, rovnako ako v prípade reklamácie samotného zariadenia.

 
 

Záručný aj pozáručný servis pre servery a storage Lenovo zaisťuje sieť autorizovaných servisných partnerov. V prípade potreby nahlásenia poruchy kontaktujte servisné stredisko.

Nájsť poskytovateľa služieb    Tel: +421 02 6862 2449

 

Vyhľadávanie záruky produktu

https://pcsupport.lenovo.com/sk/en/iwslookup#/noproduct

 

Vyhľadávanie a overenie medzinárodného pokrytia záruky

https://pcsupport.lenovo.com/sk/sk/warrantylookup#/

 

Kontaktovať výrobcu ohľadom zariadenia tu.

 

Lenovo 3Y Depot/CCI upgrade from 1Y Depot/CCI delivery 5WS0A23813
PN: 5WS0A23813
Všetky záruky spoločnosti Lenovo zahŕňajú prístup k...
 
Lenovo 3Y Onsite upgrade from 1Y Depot/CCI 5WS0A14086
PN: 5WS0A14086
Rozšírenie záruky na 3 roky pre vybrané notebooky (so...