Rozšírenie záruky
Záruka a typy záruk
Podľa Občianskeho zákonníka získavajú zákazníci na všetky zakúpené produkty 2-ročnú záruku.
Záručná doba na všetky batérie, stylusy a elektronické perá Lenovo je obmedzená na 12 mesiacov, ak nie je uvedené inak. To znamená, že spoločnosť Lenovo poskytne bezplatný záručný servis pre batérie, stylusy a elektronické perá počas záručnej doby v trvaní 12 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na pokles kapacity batérie, ale len na chyby materiálu.
Ak si zariadenie zakúpi právnická osoba, záruka nie je definovaná zákonom a záručná doba od zmluvne dohodnutého záručného servisu.
Maximálna dĺžka záručnej opravy zo zákona je 30 dní. Priemerná dĺžka servisu poskytovaná spoločnosťou Lenovo je však výrazne kratšia (zvyčajne 5 dní pre výrobky so značkou Idea, 2 až 5 dní pre výrobky so značkou Think).
O možnostiach predĺženia záruky nás neváhajte kontaktovať
Registrovanie predĺženia záruk tu
Doplnkové služby
Ochrana pred náhodným poškodením
Udržujte svoj disk
Medzinárodné pokrytie
Ak cestujete mimo svoju domovskú krajinu, rozšírte svoje pokrytie na príslušné voliteľné služby vrátane záruky na zapečatené batérie, zanechať disk a ochranu pred náhodným poškodením.
Čo je záruka na zapečatenú batériu? (Sealed Battery)
Používatelia keď potrebujú úplnú ochranu svojho notebooku vrátane batérie. Všetky notebooky Lenovo sa dodávajú s 1-ročnou zárukou na batériu ako súčasť základnej záruky zariadenia. Na predĺženie záruky na batérie až na 4 roky si však používateľ musí zakúpiť záručný servis na zapečatenú batériu Lenovo. Táto služba zaručuje jednorazovú výmenu, ak batéria zlyhá po prvom roku nespĺňania výkonnostných štandardov po 2–4 rokoch používania.
Ak máte produkt uvedený nižšie
Ak vlastníte zariadenie radu Think so službou Premier Support, obráťte sa prosím na našu podporu, ktorá je k dispozícii 24/7. Naši skúsení odborníci vám radi poradia, a pokiaľ to nepôjde inak, pošleme k vám technika, ktorý na mieste problém odstráni.
Premier Support Tel: +421 800 171 587
Záručný aj pozáručný servis pre produkty Lenovo Think zaisťuje sieť autorizovaných servisných partnerov. V prípade otázok ohľadom hardvéru prosím kontaktujte najbližšie servisné stredisko v zozname . Kontaktujte telefonickú podporu Lenovo
Ak vlastníte zariadenie so zárukou Lenovo Premium Care, môžete sa obrátiť na špecialistov spoločnosti Lenovo, ktorí vám pomôžu vyriešiť problém. Pokiaľ to nepôjde inak, pošleme k vám domov technika, ktorý problém na mieste opraví.
Premium Care Tel: +421 800 156 629 / +421 268 622 728
Záručný servis pre produkty Lenovo je realizovaný cez kuriérsku službu - zariadenia budú dopravené do servisného strediska a po oprave doručené späť k vám úplne zadarmo. Pre nahlásenie servisnej požiadavky kontaktujte našu zákaznícku linku. Poskytovateľom služby je van Eupen Repair Slovak s.r.o.
https://pcsupport.lenovo.com/cz/cs/supportphonelist Email: support_Sk@lenovo.com Tel: +421 26 86 222 02
Záručný aj pozáručný servis pre tablety Lenovo zaisťuje spoločnosť van Eupen Repair Czech s.r.o. Pre zvoz zariadenia na reklamáciu kontaktujte servis na uvedenom telefónnom čísle, v prípade otázok píšte na e-mail.
https://pcsupport.lenovo.com/cz/cs/supportphonelist Email: support_Sk@lenovo.com Tel: +421 26 86 222 02
Záruka pre monitory Lenovo je realizovaná prostredníctvom služby výmeny za iný funkčný kus. Po prijatí servisnej požiadavky si servis vyzdvihne starý monitor prostredníctvom kuriérskej služby a po kontrole vám pošle iný funkčný kus.
https://pcsupport.lenovo.com/cz/cs/supportphonelist Email: support_sk@lenovo.com Tel: +421 26 86 222 02
Požiadavku na servis zakúpeného príslušenstva Lenovo s vami vyrieši váš predajca. Ak chcete reklamovať príslušenstvo, ktoré bolo súčasťou zakúpeného produktu Lenovo, postupujte, rovnako ako v prípade reklamácie samotného zariadenia.
Záručný aj pozáručný servis pre servery a storage Lenovo zaisťuje sieť autorizovaných servisných partnerov. V prípade potreby nahlásenia poruchy kontaktujte servisné stredisko.
Nájsť poskytovateľa služieb Tel: +421 02 6862 2449
Vyhľadávanie záruky produktu
https://pcsupport.lenovo.com/sk/en/iwslookup#/noproduct
Vyhľadávanie a overenie medzinárodného pokrytia záruky
https://pcsupport.lenovo.com/sk/sk/warrantylookup#/
Kontaktovať výrobcu ohľadom zariadenia tu.